فروش انواع سی دی ها و دی وی دی های آموزشی

CD/DVD آموزش زبان - بازی - ژورنال - سرگرمی - مذهبی - مستند - موبایل - موسیقی - نرم افزار - ویژه بانوان - ویژه کودکان - کسب درآمد و ...

فروش انواع سی دی ها و دی وی دی های آموزشی

CD/DVD آموزش زبان - بازی - ژورنال - سرگرمی - مذهبی - مستند - موبایل - موسیقی - نرم افزار - ویژه بانوان - ویژه کودکان - کسب درآمد و ...

کارتون کامل بره ناقلا Shaun The Sheep

» کارتون کامل بره ناقلا


کارتون بره ناقلا چندین برابر از تام و جری خنده دار تر و محدود به گروه سنی خاصی نیست و پیشنهاد ما برای همه سنین است چون بسیار با طراوت و رنگ های زنده دارد و همچنین داستان ساده و در عین حال بسیار جذاب تر از آنچه فکرش را می کنید میباشد.

کارتون کامل بره ناقلا

برای توضیحات کامل تر و دیدن ادامه عکس ها روی  ادامه مطلب کلیک کنید

...

..

.



  


مجموعه کامل و با کیفیت اصلی و عالی بره ناقلا در 5 عدد دی وی دی
 
مجموعه ی بی نظیر و فوق العاده ی زیبای کارتون Shaun The Sheep ویا همان گوسفند ها ی بامزه که شما را با گوسفند های یک دامدار که با کارهای بامزه و جالبی که می کنند ما را وادار به خنده می کند . از سگ دامدار که نگهبان گوسفند ها گرفته تا خوک های شیطون که نقش منفی فیلم هستند که در بعضی قسمت ها گوسفندها و سگ نگهبان را با شیطنت های خود آنها را دچار مشکل می کنند . 

در این کارتون گوسفندها با کارهایی که برای نجات خود و دامدار و مخصوصآ سوتی های سگ نگهبان می کنند نشان می دهد که این گوسفندها باهوش تر از بعضی انسان ها هستند!! ، البته فکر خلاق این کارتون یک گوسفند لاغر و بامزه است که با فکر اون مشکل ها حل می شود که از قبیل نجات دیگر گوسفندها از مشکلات ، انجام وظایف عقب مونده ی سگ نگهبان ، اداره کردن بعضی کارهای دامدار و خیلی موارد دیگر که همه ی اینها موجب مهیج شدن این مجموعه شده است .

کارتون shaun the sheep یکی از سری کارتونهای روزانه موفق در سرتاسر دنیاست که طرفداران زیادی هم و یکی از اونها هم من هستم. این کارتون روزانه در یک سری ۳ قسمتی پخش میشه. نوع این کارتون از نوع خمیریه و داستان هم حول یک مزرعه می گرده که تعدادی گوسفند و یک سگ و یک مرد مزرعه دار در اون زندگی می کنند که هر قسمت هم مهمان هایی داره. صاحب مزرعه آدم کودنی است و در عوض گوسفندان بسیار باهوشی همراه با سگ مزرعه داستان رو می سازن اونها همه کارهای انسانی رو انجام میدن از بازی فوتبال و شیرینی پزی و تعمیر رادیو گرفته تا نقاشی و سونای بخارو صافکاری ماشین. 


خرید محصول کارتون کامل بره ناقلا :
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
12,900 تومان
خرید محصول کارتون کامل بره ناقلا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.